Ekspansja ACTION: nowy sklep otwiera się w Jaworznie
- Autor VladoPav
Polacy docenili wyjątkowy koncept najszybciej rosnącego nieżywnościowego dyskontu w Europie
Międzynarodowa sieć sklepów Action kontynuuje swój dynamiczny rozwój w Polsce. Wraz z otwarciem nowego sklepu w Jaworznie, 28 marca 2019 roku, Action zwiększy swoją sieć sklepów do 27 punktów i tym samym wzmocni swoją widoczność na polskim rynku. Action z powodzeniem zaskakuje swoich klientów szerokim, zmieniającym się asortymentem w najniższych cenach w siedmiu europejskich krajach.
Polscy klienci mogą zanurzyć się w szerokim asortymencie sklepów Action, na który składa się ponad 6 000 produktów w 14 kategoriach, począwszy od artykułów gospodarstwa domowego, poprzez tekstylia i zabawki, aż po majsterkowanie i dekoracje. Wraz z otwarciem nowego sklepu przy ulicy Rzemieślniczej 14 w Jaworznie, Action wzmacnia swoją sieć sklepów w południowej Polsce.
– Widzimy, że nasza koncepcja jest bardzo dobrze przyjmowana w Polsce i bardzo nas to cieszy. Action stawia na produkty dobrej jakości w najniższych możliwych cenach i szeroki, ciągle zmieniający się asortyment, który zaskakuje każdego tygodnia. W naszych sklepach nigdy nie jest nudno i klienci to doceniają – wyjaśnia Monique Groeneveld, dyrektor generalny Action Polska. – Właśnie dlatego możemy rosnąć tak szybko i pewnie patrzeć na naszą dalszą ekspansję w kolejnym roku. Decydując się na Jaworzno wybraliśmy świetną lokalizację, zapewniającą wygodne zakupy i łatwy dostęp dla naszych klientów.
Sklep Action w Jaworznie będzie zatrudniał ok. 20 osób, będzie miał ok. 900 m2 powierzchni, a dla klientów będą dostępne miejsca parkingowe. Action w Jaworznie będzie można odwiedzać od poniedziałku do soboty w godz. 9:00 – 21:00, a w niedziele handlowe od 9:00 do 20:00.
Action planuje dalszy wzrost w Polsce. – Podjęliśmy znaczące kroki, aby wzmocnić naszą organizację w Polsce i stać się częścią lokalnego krajobrazu detalicznego. Naszym celem jest otwarcie zdecydowanie większej liczby sklepów w tym kraju, aby oferować jak największej grupie odwiedzających nas osób dobre i zaskakujące produkty w możliwie najniższych cenach. Chcemy podnosić komfort życia naszych klientów, niezależnie od ich możliwości finansowych – dodaje Monique Groeneveld.
Action z powodzeniem wkroczyło do Polski w październiku 2017 r. uruchamiając sześ
sklepów. Wraz z rozpoczęciem budowy centrum dystrybucyjnego w Osłej, Action inwestuje w swoją obecność na terenie całego kraju. Ponadto, na początku tego roku Action otworzyło swoje biuro w Katowicach, skąd zespół będzie koordynował i zarządzał dalszą ekspansją Action.
O ACTION
Action to szybko rozwijająca się międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych z ponad 1350 sklepami w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii I Polsce. We wszystkich krajach zatrudnia niemal 46 000 osób. W 2018 r. całkowita sprzedaż netto wyniosła 4,2 mld euro. Około jedna trzecia z ponad 6.000 artykułów w sklepach Action jest częścią standardowego zakresu produktów. Cała reszta jest dynamiczna i szybko się zmienia, a każdego tygodnia Action wprowadza na półki swoich sklepów ponad 150 nowych artykułów. Asortyment składa się z 14 kategorii: dekoracje, DIY, zabawki i rozrywka, hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród, pranie i sprzątanie, żywność i napoje, pielęgnacja ciała, zwierzęta domowe, sport, odzież i pościel. Action oferuje wiele zarówno znanych marek, jak i marek własnych. Action może gwarantować swoim klientom tak niskie ceny ze względu na dużą skalę i efektywność zakupów, optymalną dystrybucję i racjonalną politykę kosztową w całej organizacji. Action nie godzi się na jakiekolwiek ustępstwa względem jakość, bezpieczeństwa ani warunków produkcji oferowanych produktów. Polityka Etycznego Pozyskiwania Action zapewnia społecznie i środowiskowo odpowiedzialne podejście do produkcji.
Action prowadzi obecnie 27 sklepów w Polsce i zatrudnia tu ok. 400 osób.