Targ świeżości, mięsa i wędliny z własnej wędzarni oraz duży wybór artykułów przemysłowych ? hipernowości dla mieszkańców Jaworzna w nowym sklepie Carrefour
Ponad 40 000 produktów, a wśród nich wyroby własnej wędzarni i piekarni, szeroki asortyment regionalnych i lokalnych dostawców oraz produkty o wysokich walorach zdrowotnych, zaoferuje mieszkańcom Jaworzna nowy hipermarket sieci Carrefour. Jeden z najnowocześniejszych sklepów tej sieci w Polsce zostanie otwarty już 20 listopada w Galerii Galena w Jaworznie.
Zgodnie z nową strategią handlową, Carrefour Polska dostosowuje ofertę swoich sklepów do indywidualnych potrzeb i oczekiwań klientów w poszczególnych miastach, a nawet dzielnicach miast. Już pod koniec listopada, mieszkańcy Jaworzna będą mogli zrobić zakupy w jednym
z najnowocześniejszych sklepów tej sieci w mieście i regionie.
Hipermarket Carrefour w Jaworznie na powierzchni ponad 4 000 mkw. zaoferuje klientom w sumie ponad 40 000 różnych produktów. Na tle lokalnej konkurencji, oferta Carrefour będzie wyróżniała się, przede wszystkim wysoką jakością oraz szerokim wyborem produktów świeżych i tradycyjnych. Klienci nowego sklepu będą mogli spróbować, np. wyrobów z Wędzarni Carrefour ? pierwszej wędzarni zlokalizowanej na terenie hipermarketu w Jaworznie.
- W naszym sklepie, będziemy codziennie przygotowywać dla klientów wędzone i podpiekane kiełbasy oraz tradycyjne wędzonki: szynkę, boczek czy baleron. Co ważne, wszystkie nasze wyroby są naturalnie przyprawiane, nie zawierają polepszaczy smaków czy sztucznych barwników oraz wędzone są dymem z drewna liściastego. To jest gwarancją ich smaku i jakości. ? mówi Marek Migas Dyrektor nowego hipermarketu Carrefour w Jaworznie. Co ciekawe, nasza wędzarnia w Galerii Galena będzie usytuowana w centralnej części sklepu ? da to klientom możliwość bezpośredniego obserwowania całego procesu produkcji wędlin ? dodaje Marek Migas.
Swojskie produkty z Wędzarni Carrefour to nie jedyna przewaga nowego hipermarketu. Klienci Carrefour będą mieli do dyspozycji również szeroką ofertę Targu Świeżości, czyli strefy sprzedaży warzyw i owoców. W sumie w ofercie znajdzie się prawie 150 odmian warzyw i owoców, które codziennie będą dostarczane do sklepu. Warty podkreślenia jest fakt, że wszystkie warzywa oraz owoce sezonowe, będą pochodzić od polskich producentów i lokalnych dostawców. To właśnie regionalne i lokalne śląskie marki, mają stanowić o sile nowego hipermarketu Carrefour w Jaworznie:
?W naszym sklepie zaoferujemy klientom również szeroki wybór regionalnych i lokalnych produktów, których brakuje im w sklepach konkurencji. Już na otwarciu dostępnych będzie kilkadziesiąt takich produktów, m.in. pieczywo, wędliny. Co ważne, nasz sklep na bieżąco będzie poszerzał ofertę tych produktów. Już dzisiaj zachęcam sadowników, plantatorów i producentów z regionu Jaworzna, do bezpośredniego kontaktu z nami. Zależy nam żeby produkty lokalne stanowiły jak największą część asortymentu naszego nowego sklepu. ? zapowiada Marek Migas.
Hipermarket Carrefour w Jaworznie to także ciekawa i bogata oferta artykułów przemysłowych
w korzystnych cenach. Na szczególną uwagę zasługuje, np. oferta Działu Kultury, w którym miłośnicy książek i filmów znajdą kilka tysięcy pozycji. W stałej ofercie sklepu, dostępne będą również artykuły wyposażenia domu, dla majsterkowiczów czy pasjonatów samochodów. Ofertę przemysłową dopełniają artykuły sezonowe, wynikające z pór roku, czy chwilowych zapotrzebowań konsumentów.
Nowy Carrefour w Galerii Galena będzie jednym z najnowocześniejszych sklepów w mieście i regionie. Mieszkańców Jaworzna z pewnością pozytywnie zaskoczą przestrzenne, kolorowe wnętrza, czytelna komunikacja cen i promocji oraz podświetlone stonowanym światłem stoiska i artykuły. Celem nowych aranżacji sali sprzedaży jest zagwarantowanie klientom praktycznych, wygodnych i szybkich zakupów w przyjemnej atmosferze.
Otwarcie nowego sklepu Carrefour w Galerii Galena planowane jest już na 20 listopada. Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 750 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu. Opiera się ona na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia, Różnorodność.