Menu

Testy na COVID w sieciach Netto i Kaufland. Gdzie taniej?

  • Autor 
Testy na COVID w sieciach Netto i Kaufland. Gdzie taniej?


Kaufland wprowadza do sprzedaży testy serologiczne
wykrywające obecność przeciwciał wirusa SARS-COV-2

Test KauflandCertyfikowane testy firmy LOMINA AG będą dostępne w sprzedaży od 31 marca. W cenie 79,99 zł za opakowanie kupujący otrzymają dwa pakiety testów serologicznych do samodzielnego wykonania w domu. Produkt jest środkiem pomocniczym i pozwala wykryć obecność przeciwciał, które powstają po kontakcie z koronawirusem. Test nie pokaże natomiast, czy aktualnie przechodzimy infekcję, dlatego nie może być uznawany za zamiennik profesjonalnego badania RT-PCR.

Test firmy LOMINA AG dostępny w sieci Kaufland to dodatkowe narzędzie wspierające, dzięki któremu klienci będą mogli zorientować się czy przebyli infekcję na podstawie obecności przeciwciał wytwarzanych przez organizm po kontakcie z koronawirusem.

Testy będą pojawiać się w sklepach sieci Kaufland w całej Polsce od 31 marca. Produktu firmy LOMINA należy szukać na półkach znajdujących się przy kasach. Dokładność testu, zgodnie z informacją podaną przez producenta, wynosi 94%.

Wykonanie testu opiera się na samodzielnym pobraniu próbki krwi, a następnie umieszczeniu jej na pasku testowym. Wynik badania pojawi się w ciągu 3-10 minut. Wskazówki dotyczące jego interpretacji można znaleźć w instrukcji załączonej do opakowania. W związku z tym, że test nie informuje, czy osoba testowana jest aktualnie zakażona koronawirusem, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości każdorazowo należy skorzystać z porady lekarskiej. 

INFORMACJA O KAUFLAND Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 132 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 226 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników. Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb. Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.

 

Testy na obecność przeciwciał Covid-19 w Netto

Covid testy NettoW związku z niesłabnącą pandemią Covid-19 i rosnącą potrzebą możliwości testowania w domu, Netto wprowadza do swojej oferty testy na obecność przeciwciał Covid-19. Testy od jutra dostępne będą we wszystkich sklepach sieci.

Testy będą dostępne przy kasach. W każdym opakowaniu znajdą się dwa testy w cenie 79,98 zł za opakowanie (39,99 zł za jeden test). Ze względu na spodziewane duże zainteresowanie wprowadzony zostanie limit sprzedaży do dwóch podwójnych opakowań (czterech testów) na osobę. Instrukcja wykonania testu znajduje się w każdym opakowaniu zbiorczym.

Testy na obecność przeciwciał Covid-19 to kolejny produkt, po pulsoksymetrze, wprowadzony do oferty Netto w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów w czasie pandemii.

Testy dostępne w Netto działają na zasadzie immunochromatografii. To pierwszy w Europie zestaw do szybkiego wykrywania przeciwciał COVID-19 IgM / IgG (złoto koloidalne) REF: LSBCoV-ST, który otrzymał zgodę na używanie w celach samokontroli (do użytku domowego). Test został dopuszczony do sprzedaży na terenie Unii Europejskiej na podstawie certyfikacji CENB Certyfikat EC20 0090 2020 0323.

Przypominamy: obecność przeciwciał Covid-19 nie zwalnia z obowiązku noszenia maseczek i stosowania się do obowiązujących obostrzeń.


Oferta ważna od czwartku, 1 kwietnia, do wyczerpania zapasów.

O Netto Polska: ieć handlowa, która w ciągu ponad 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Powrót na górę

Instytucje miejskie

Kultura

Polskie portale

INSTYTUCJE

Miasta różne

Follow Us